Selectează o Pagină

 

SERVICE PENTRU PRODUSELE DIN CATEGORIA IT

Inainte de a trimite un produs catre departamentul de Service, te rugam sa te asiguri ca acesta nu prezinta lovituri, crapaturi, componente arse sau plesnite, etichete sau sigilii de garantie deteriorate, indepartate sau modificate, produse utilizate in conditii neadecvate (tensiune de alimentare necorespunzatoare, maipulare incorecta, utilizarea produselor in conditii de praf, noxe sau sub actiunea substantelor chimice).

CONDITII DE ACCEPTARE PENTRU PLACILE DE BAZA

Acestea trebuie livrate catre departamentul Service in cutie alaturi de toate accesoriile initiale (placuta I/O, cabluri, manuale, CD-uri cu drivere etc.). De asemenea, nu trebuie sa prezinte chipset ars/strapuns/explodat si sa nu aiba piese lipsa sau schimbate.

CONDITII DE ACCEPTARE PENTRU PLACILE VIDEO

Te rugam sa verifici, inainte de a trimite catre departamentul Service, ca placile video sa nu aiba chipset ars/strapuns/explodat, cooler rupt sau lipsa, contacte lipite sau topite, (recomandare: la placile cu TV-OUT trebuie neaparat ca in momentul conexiunii dintre calculator si televizor acestea sa fie oprite si scoase de sub tensiune), sa nu aiba piese lipsa sau schimbate.

CONDITII DE ACCEPTARE PENTRU MEMORII

Acestea nu trebuie sa prezinte contacte lipsa sau defecte fizice.

CONDITII DE ACCEPTARE PENTRU UNITATILE OPTICE

Sa nu prezinte CD/DVD spart in interior sau urme de fortare care sa fi afectat functionalitatea aparatului sau sa aiba trapa blocata in pozitia deschis-acest fapt atrage anualarea garantiei unitatii optice.

Drepturile consumatorilor sunt in conformitate cu Legea 449/2003 privind vanzarea produselor si garantiile asociate acestora si Ordonanta 21/1992 privind protectia consumatorilor, cu completarile si modificarile ulterioare, republicate. Aceste drepturi nu sunt afectate prin garantia oferita.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]Solutionarea garantiei se face in maxim 15 zile calendaristice.

Termenul de garantie este din momentul livrarii produselor, conform datei mentionate in factura fiscala.

Conditiile de garantie sunt in conformitate cu O.G. 21/1992, Legea 449/2003.

La solicitarea garantiei este necesara prezentarea produsului defect cu elementele de identificare intacte (numar serial), impreuna cu accesoriile aferente si certificatul de garantie. In cazul in care produsele ajung neinsotite de acest document, produsele pot fi returnate solicitantului/expeditorului fara a i se solutiona garantia.

Nu fac obiectul garantiei produsele care:

1. prezinta defecte fizice precum: lovituri, crapaturi, ciobiri, componente/piese arse sau plesnite etc

2. au etichete sau sigilii de garantie deteriorate, indepartate sau modificate

3. sunt utilizate in conditii neadecvate – tensiuni de alimentare necorespunzatoare, manipulare incorecta, supunerea la variatii mari de temperatura si presiune, socuri mecanice, utilizarea produselor in conditii de umiditate, praf, noxe sau sub actiunea substantelor chimice, software parolat etc.

4. s-au efectuat setari si instalari incorecte

5. prezinta surse defecte – condensatori sparti

6. prezinta patrundere de lichide, metale sau alte substante in interiorul echipamentelor

7. prezinta interventia mecanica sau plastica asupra produselor

8. au fost conectate sau deconectate in timpul functionarii echipamentelor

9. prezinta virusari, rescrieri gresite de BIOS sau BIOS parolat

10. in timpul instalarii s-au folosit incorect programele sau au fost utilizate alte drivere ori programe decat cele originale precum si instalarea sau punerea in functiune a produselor de catre persoane neautorizate

Va recomandam realizarea de back-up periodic deoarece programele si informatiile salvate pe medii de stocare pot fi sterse in timpul operatiunilor de service.

In cazul in care produsul/produsele trimis/trimise in garantie este unul functional si solicitarea nu este justificata, solicitantul va achita taxele de transport tur-retur pentru produse.

Operatiunile de service efectuate in perioada de garantie vor fi mentionate pe un document separat (nota de intrare/iesire), iar acestea se pastraza impreuna cu certificatul de garantie existent. Perioada de garantie se prelungeste cu intervalul in care produsele s-au aflat in service.

Produsele iesite din perioada de garantie sau cele care nu se incadreaza in termenii si conditiile generale de acordare a garantiei nu intra sub incidenta celor 15 zile de solutionare, termenul fiind de minim 30 zile de la data intrarii in service.

Produsele neridicate de la unitatea de service in termen de 60 de zile de la finalizarea operatiunilor vor fi declarate abandonate si predate centrelor de colectare.